Kontakt
Biuro obsługi klienta udziela pomocy oraz porad naszym Klientom. Można kontaktować się z nami telefonicznie w godzinach pracy lub pocztą elektroniczną w każdym dogodnym momencie. Staramy się udzielać odpowiedzi w dniu otrzymania zapytania. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.
Posługujemy się następującymi językami w mowie i piśmie: polski, szwedzki, angielski, niemiecki, francuski, holenderski, włoski, hiszpański, portugalski, duński i arabski. Jeśli życzą sobie Państwo skontaktować się z nami prosimy o telefon, napisanie maila lub pozostawienia swojego numeru telefonu, aby nasz polski reprezentant mógł z Państwem jak najszybciej nawiązać kontakt.
Serwis CarpetVista.com jest prowadzony przez Rugvista AB, Ringugnsgatan 11, SE-216 16 Malmö, Szwecja. Nr org. 556458-9207, VAT: SE556458920701
Adres:
CarpetVista.com
Ringugnsgatan 11
S-216 16 Malmö
Szwecja
Fax: +46 40 18 22 25
Godziny otwarcia:
Pon – Pt | 10.00 - 18.00 |
sobota | 11.00 - 15.00 |
Niedziele i święta | zamykany |
Ekskluzywna sala wystawowa
CarpetVista prowadzi sprzedaż dywanów do ponad 125 krajów na całym świecie.
Zawsze gwarantujemy 30-dniowy okres zwrotu pieniędzy, toteż nasi klienci mogą sprawdzić, jak pasuje zakupiony dywan przed podjęciem ostatecznej decyzji. Klienci, którzy mimo to wolą zobaczyć dywan przed dokonaniem zakupu, mogą umówić się na pokaz w naszej sali wystawowej.
Służymy pomocą w rezerwacji hotelu i transporcie z lotniska podczas wizyty naszych klientów. Więcej informacji można uzyskać telefonicznie: +48 22 124 41 73 lub przez e-mail: showroom@rugvista.com