Opinie Klientów

Średnia ocena przyznana nam przez Klientów:

4.69 z 5

2011-02-25 13:53:04

Zbigniew B.

2011-02-24 16:02:01

jest ok

Sykulska &. S. S.

2011-02-24 11:52:40

Artur W.

2011-02-22 20:00:45

Alicja C.

2011-02-22 12:34:22

Piotr W.

2011-02-21 17:34:45

Bardzo szybka i sprawna obsługa.

ADRIANA S.

2011-02-18 21:49:45

Tomasz T.

2011-02-18 19:45:54

Z zakupu w CarpetVista jestem bardzo zadowolony - zakupiony we wtorek dywan w pełni zgodny z opisem leży na mojej podłodze już w piątek tego samego tygodnia. Kontakt z obsługą sklepu sympatyczny, umiarkowane ceny i błyskawiczna dostawa.
Sklep w pełni godny polecenia!

Jan W.

2011-02-15 17:51:43

Dywan bardzo wysokiej jakości. Profesjonalna realizacja transakcji. Tak trzymać. Polecam sklep innym kupującym.

Alicja A.

2011-02-12 16:18:22

Katarzyna D.

2011-02-11 12:51:37

Bardzo dobre zdjęcia dywanów, wygodny sposób kupowania. Zbyt wysoka cena dostawy nieproporcjonalna do usługi (mój dywan był małą paczuszką)

Wiesława K.

Odpowiedź ze strony CarpetVista.com: We are happy to hear you are pleased with your shopping experience and hope to be able to offer even lower shipping rates in the near future. Our shipping costs are based on the average order value and if you order under this amount then shipping costs apply, otherwise it is free of charge. Kind regards, CarpetVista Support

2011-02-10 21:18:44

Jesteśmy zachwyceni Państwa bogatą ofertą dywanów, zawsze mamy problem z podjęciem ostatecznej decyzji :-). Jakość pierwsza klasa, organizacja jeszcze lepsza! Życzymy dalszych sukcesów.
Pozdrawiamy z Polski Ola i Marek Szews

Aleksandra I. M. S.

2011-02-10 15:30:07

Agnieszka P.

2011-02-07 22:08:05

Jestem bardzo zadowolona z dywanu Gummi T.

Elzbieta P.

2011-02-07 21:41:17

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony szybkością i jakoscią obsługi.

Gerard J.

2011-02-06 14:05:00

Tomasz H.

2011-02-04 11:23:29

Elżbieta P.

2011-02-03 20:44:06

Pełen profesjonalizm, piękny dywan, błyskawiczna wysyłka.

Małgorzata M.

2011-01-31 21:25:26

Dział Obsługi Klienta

Szanowni Panstwo

Przed ok 1 godziną otrzymałam przesyłkę z 2 zamówionymi dywanami.



1. Zgłaszam jednak pomyłkę, ktora nastąpiła ze strony CarpetVista [stwierdzona przy kurierze UPS], mianowicie dywan Ziegler VAL 417 , ktorego wzor miał być ciemnobrązowo-terakotowy [zależnie od kąta patrzenia na niego] okazał się jaskrawo czerwony.

Jestem zmuszona zwrocić ten dywan, proszę o przysłanie w kolorze brązowym, a jeśli są tak ogromne przekłamania kolorów na Waszej stronie w Internecie, i nie istnieje w Waszym magazynie dywan o wzorze ciemnobrązowo-terakotowym, to będę zmuszona do zwrotu, zamiast zamiany na prawidłowy.



2. Dostarczony mi dywan Ziegler SEK 17 jest w tonacji blado-żółto-ciemniejszo-żółtej, a na Waszej stronie jest w tonacji bladego i ciemniejszego BEŻU. Żółty i beż to są dwa całkiem inne kolory, mimo że oba są jasne.

Moje pytanie: czy to przekłamanie kolorów w Internecie, czy macie w magazynie taki dywan w w/w tonacji, czyli blady beż/ciemnieszy beż ?? [Co ciekawe, wszystkie Wasze dywany Ziegler SEK są na Waszej stronie w tonacji beżowej, nie żółtej.]



Uprzejmie proszę o odpowiedź na powyższe pytania i wówczas podejmę ostateczne decyzje, bo róznica pomiędzy kolorami, które są w Internecie, a kolorami przysłanych dywanow nie polega na tym, że są jasniejsze czy ciemniejsze, niemniej nadal w danej tonacji lub kolorze - to są całkiem inne kolory.



Liczę na szybką odpowiedź i szybkie załatwienie sprawy. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam



Halina Cieplińska-Bitner

Halina C.

Odpowiedź ze strony CarpetVista.com: Thank you for post on our forum. We are sorry to learn that you are not satisfied with your carpet purchase. The colours of the carpets can be displayed differently, depending on what type of screen you have. Secondly, since these are handmade carpets the colours will appear differently depending on which angle or direction you view the carpets. As a customer you always have 30 days to return your carpet. Please send us an email, if you would like to make a return, so that we can send you documents to facilitate the return. CarpetVista Support.

2011-01-28 19:35:35

Podobają mi się zakupy w skandynawskich sklepach. Tak trzymać!!!

Jacek G.

2011-01-27 16:17:59

Wzorowo.

Tomasz U.

2011-01-25 20:29:40

Jestem to mój drugi zakup dywanu w Państwa firmie, jestem bardzo zadowolona. Irena Kierznikowicz

Irena K.

2011-01-25 13:05:46

Maciej S.

2011-01-24 17:30:53

Strona działa świetnie, b.duży wybór, rzetelne opisy, możliwość skorzystania z dokładniejszych informacji o twórcach dywanów. Dostawa sprawna. Jestem bardzo zadowolona.

Małgorzata K.

2011-01-24 10:50:25

Jak zwykle bardzo dobre i szybkie zakupy.

Katarzyna C.

2011-01-24 08:14:23

Łukasz B.

2011-01-22 00:45:11

Kolejny raz jesteśmy zadowoleni z zakupów.To prawdziwa przyjemność robić u Państwa zakupy.

Izabela K.

2011-01-19 20:45:10

Dywan niebanalny,błyskawiczna transakcja. Na minus małe, widoczne wybarwienie - różowa nitka na rdzawo-brązowym tle dywanu.

Jacek K.

Odpowiedź ze strony CarpetVista.com: Dear Jacek, Thank you for your post on our forum. Could you possibly send us photos of the area on your carpets that are stained. We will then be able to advise you on how to deal with it. CarpetVista Support.

2011-01-18 20:12:59

Dawid J.

2011-01-18 07:35:36

Iwona P.

Podziel się swoją opinią na portalu Trustpilot

Przenieśliśmy recenzje do niezależnego serwisu TrustPilot. Tutaj można zapoznać się ze starszymi recenzjami; kliknij tutaj, aby przeczytać najnowsze recenzje lub dodać własną:

Przeczytaj więcej na portalu Trustpilot

Skorzystaj ze zniżki 15%

Już teraz zarejestruj się, by skorzystać ze zniżki 15% na kolejne zamówienie* oraz otrzymywać cotygodniowe wiadomości z wyłącznymi ofertami, najnowszymi trendami i informacjami o produktach.

Informacje na temat sposobu przetwarzania danych osobowych znaleźć można w polityce prywatności. W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji. *Zniżkę można wykorzystać na jeden zakup w okresie 60 dni od zapisania się na listę subskrypcji biuletynu. Obejmuje ona wszystkie produkty, w tym te, które zostały już przecenione. Zniżki nie można łączyć z innymi kodami rabatowymi.