Opinie Klientów

Średnia ocena przyznana nam przez Klientów:

4.69 z 5

2009-11-27 10:32:28

Zakup przebiegł bardzo sprawnie. Dywany są takie jak oczekiwaliśmy.

Jacek M.

2009-11-26 23:15:30

Jestem bardzo zadowolona z zakupów,dostawa/zamówienie,przelew,dom/zaskakująco szybka.Kupując wyrób 2-go gat.otrzymałam go ze stanem opisanym na stronie przy wyrobie.

Renata C.

2009-11-26 22:23:59

Profesjonalna obsługa,bardzo szybka przesyłka.Zakupiony towar spełnił moje oczekiwania.
Jestem bardzo zadowolona..., dziękuję

Krystyna W.

2009-11-26 09:41:47

Generalnie bardzo dobra i sprawna obsługa.

Violetta L.

2009-11-25 13:49:11

Julita S.

2009-11-25 12:22:38

Magda P.

2009-11-21 19:17:15

It was nice and easy!

Izabela S.

2009-11-20 17:33:02

Profesjonalna obsługa, szybka przesyłka, dywan spełnił w 100% moje oczekiwania... Dziękuję

Krystyna W.

2009-11-20 17:29:07

Profesjonalna obsługa, szybka przesyłka, dywan spełnił w 100% moje oczekiwania... Dziękuję

Krystyna W.

2009-11-20 16:14:10

Agnes J.

2009-11-20 14:31:57

tylko 4 z powodu kolorów na zdjęciu i w rzeczywistości

Krzysztof Z.

Odpowiedź ze strony CarpetVista.com: Dziękujemy za komentarz. Czasami, w zależności od rodzaju oraz konkretnych ustawień monitora, kolory na ekranie komputera mogą wyglądać trochę inaczej niż w rzeczywistości. Wszystkie zdjęcia, które wykonujemy, przed ich publikacją są porównywane z tym, jak dywan wygląda w rzeczywistości. Czasami pewne niuanse kolorów dywanu zmieniają się w zależności od oświetlenia oraz od kierunku, z jakiego patrzymy na dywan.

2009-11-20 10:40:07

Bardzo szybka realizacja, a towar jak najbardziej zgodny z opisem, zdjęciem i oczekiwaniami. Polecam

Aleksandra K.

2009-11-18 14:44:51

Radosław O.

2009-11-17 17:49:46

jestem mile zaskoczona polecam wszystkim

Jola D.

2009-11-17 08:51:18

Dostawa bardzo sprawna i wyjątkowo terminowa.

Domicela K.

2009-11-15 14:59:10

Barbara J.

2009-11-15 14:38:51

Easy selection, carpet well packed, delivery on time. And really good price for this quality. My first delivery from Sweden to Poland, but as easy as shopping in local I**A.

Arkadiusz B.

2009-11-13 20:30:05

Magda P.

2009-11-13 15:52:02

Np. "Zamowienie zostalo przyjete. Numer zamowienia..."
Niestety mlodszym Polakom brakuje wyksztalcenia, a samym sprytem nie zachodzi sie za daleko - chyba ze w gangu.

Agnes J.

2009-11-13 15:07:13

Jedno z zamowien nie trzymalo niestety standardow wielkosci
(RFE84). Obsluga i dostawa bez zastrzezen. Pozdrawiam

Beata B.

Odpowiedź ze strony CarpetVista.com: Dziękujemy za przesłanie uwag. Pozwalamy sobie przypomnieć, że przysługuje Pani prawo do zwrotu dywanu w ciągu 30 dni od daty dostawy. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi Klienta, a prześlemy Pani informacje, jak dokonać zwrotu dywanu.

2009-11-12 22:32:53

Jestem zachwycona dywanem. Kolorystyka, jakość zdecydowanie przerosły moje oczekiwania.Mam nadzieję, że to nie ostatni zakup w Państwa sklepie, a wszystko dzięki miłej iprofesjonalnej obsłudze.

Pozdrawiam
Marzena

MARZENA G.

2009-11-10 17:46:24

Wanda R.

2009-11-10 13:50:13

Patrycja W.

2009-11-09 12:43:02

Ogólnie jestem zadowolony i pewnie jeszcze coś u was kupię, pozdrawiam, Marcin.

Marcin T.

2009-11-06 16:41:25

Unfortunately, the Polish Internet is dominated by the language of low-class uneducated urchins. Your offer targets more educated and older customers with more money and more taste. So, you better change the Polish for the educated and polite one. Example: instead: "Wyslij odpowiedz" should be: "wysylanie"

Agnes J.

Odpowiedź ze strony CarpetVista.com: Szanowna Pani, przygotowując polską wersję językową strony Carpetvista.com staraliśmy się zapewnić jak najwyższe standardy tłumaczenia. Zwracanie się do użytkowników w drugiej osobie jest powszechnie stosowane przez większość renomowanych serwisów internetowych. Jakkolwiek rozumiemy, że obowiązujące trendy nie wszystkim przypadają do gustu, postanowiliśmy dostosować się do nich. Budowa strony internetowej obsługującej wiele wersji językowych jest siłą rzeczy pewnym kompromisem, a ocena poprawności stylistycznej jest często kwestią indywidualną i subiektywną. Niemniej zawsze staramy się dostosować do oczekiwań wszystkich naszych Klientów - jeśli tylko jest to możliwe.

2009-11-06 12:41:23

JOANNA H.

2009-11-05 19:53:51

Jan K.

2009-11-05 13:02:45

Następny dywan napewno zostanie zakupiony w Carpet Vista:)Jestem bardzo mile zaskoczona jakością i bosługą.

Angelika Z.

2009-11-04 11:24:06

Magda P.

2009-10-31 20:35:27

Grzegorz K.

Podziel się swoją opinią na portalu Trustpilot

Przenieśliśmy recenzje do niezależnego serwisu TrustPilot. Tutaj można zapoznać się ze starszymi recenzjami; kliknij tutaj, aby przeczytać najnowsze recenzje lub dodać własną:

Przeczytaj więcej na portalu Trustpilot

Skorzystaj ze zniżki 15%

Już teraz zarejestruj się, by skorzystać ze zniżki 15% na kolejne zamówienie* oraz otrzymywać cotygodniowe wiadomości z wyłącznymi ofertami, najnowszymi trendami i informacjami o produktach.

Informacje na temat sposobu przetwarzania danych osobowych znaleźć można w polityce prywatności. W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji. *Zniżkę można wykorzystać na jeden zakup w okresie 60 dni od zapisania się na listę subskrypcji biuletynu. Obejmuje ona wszystkie produkty, w tym te, które zostały już przecenione. Zniżki nie można łączyć z innymi kodami rabatowymi.